POMOZIMO DJETETU DA BUDE SAMOSTALNIJE
Autor: Marko Brijačak, 20. 11. 2013.
Dana 15. studenog 2013. učiteljica Gordana Kovač održala je radionicu s roditeljima 2.a razreda na temu „Pomozimo djetetu da bude samostalnije“. Cilj radionice bio je osvijestiti roditelje kako mogu razvijati veću samostalnost djeteta u izvršavanju njegovih obveza.
U uvodnom dijelu radionice roditelji su se mislima vraćali u osobnu prošlost i iznijeli zanimljive anegdote iz nižih razreda.
Glavni dio radionice odvijao se u grupama. Roditelji su ispunjavali piramidu samostalnosti u koju su upisivali u čemu je njihovo dijete najsamostalnije, manje samostalno i nesamostalno. Uspoređivali su piramide unutar skupine, iznijeli slične probleme, te razmjenjivali iskustva i diskutirali o tome kako potaknuti djecu na veću samostalnost. Učiteljica im je pročitala ulomak pod naslovom „Početna prednost je u srcu“ iz knjige Daniela Golemana „Emocionalna inteligencija“.
Zaključak radionice je da dijete treba samostalno rješavati svoje školske obveze, da ga treba navikavati na odgovornost i radne navike, a sigurnost će steći ako mu roditelj pregleda domaće zadaće i druge samostalne zadatke, te ukaže na eventualne pogrješke koje će dijete poslije samostalno ispraviti.
Završni dio protekao je u igri „Trgovina osobina“, trgovini u kojoj se može kupiti i prodati osobina svoje djece. Evaluacijski listić pokazao je da su roditelji bili zadovoljni radionicom i roditeljskim sastankom. Radni list „Kako biti bolji roditelj“ roditelji će pročitati kod kuće i po želji ga popunjavati.
Raspored početka i završetka sata - razredna nastava
Raspored početka i završetka sata - predmetna nastava
Raspored razredne nastave 2023./2024.
Raspored predmetne nastave 2023./2024.
Korisni linkovi | ![]() |
![]() |
« Svibanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Ovaj tjedan: 2429
Danas: 106