Osnovna škola Josipa Kozarca Slatina

Maturalac osmog razreda

Autor: Filip Janković, 28. 6. 2022.

Nervoza, to je bio osjećaj koji sam imala prije polaska na ovo putovanje. Autobus nas je čekao pred školom i bio je spreman za polazak. Roditelji su se pozdravljali s djecom, a mi smo, s osmjesima iščekivali početak putovanja. U šest sati, 6. lipnja krenuli smo na put.

Autobus je bio udoban i imali smo dovoljno mjesta. Učenici su već u Slatini slušali pjesme preko prijenosnog zvučnika. Iako mi se nisu svidjele, nisu mi smetale jer su neki moji prijatelji uživali. Putem smo stali nekoliko puta. Negdje oko Kutine, na našem dugačkom putu, pridružila nam se naša turistička voditeljica. Putem nam je govorila o detaljima na koje smo nailazili, ali je nismo dobro čuli zato što su neke osobe oko mene pričale. Putem prema Plitvičkim jezerima jedan je učenik hitno morao na wc te smo stali sa strane, pored šume. Kada smo došli na Plitvička jezera, bila sam oduševljena prizorima. Većinu smo vremena šetali i osluškivali zvukove prirode. Čak nam ni sunce nije smetalo. Na Plitvičkim jezerima smo proveli tri sata. Vozili smo se manjim brodom, imali smo i slobodnog vremena koje smo proveli razgovarajući o svemu doživljenome. Tada smo se uputili na dugačak put do našeg glavnog odredišta na kojemu ćemo provesti sljedeća tri dana. Putem do resorta Medena prošli smo kroz drugi najduži tunel u Hrvatskoj. Ovo spominjem zato što obožavam prolaziti kroz tunele. U resort Medena došli smo u 19:30. Tada smo već bili malo umorni od puta, ali svejedno uzbuđeni. Dočekali su nas veseli animatori koji su nam se predstavili te nas poveli na večeru u restoran. U restoranu je bio švedski stol te smo mogli birati što želimo jesti. Vrijeme nakon večere proveli smo u razgovoru i druženju s animatorima koji su nas upoznali s pravilima ponašanja. Dečki su bili vrlo veseli, bilo im je zanimljivo razgovarati s o nogometu. Kada smo dobili ključeve bungalova, bila je već noć. Bungalovi su bili lijepi, jedino što je bila jedna kupaonica na šest djevojaka. Uspjele smo se dogovoriti te nije bilo problema. Spremile smo se i otišle na ples koji su nam priredili. Vratile smo se umorne. No, to nije bilo razlog da ne razmijenimo utiske o putovanju, Plitvičkim jezerima te o plesu. Sljedeće smo se jutro probudile odmorne i spremne za daljnje pustolovine. Bili smo podijeljeni u dvije skupine. Razredni odjeli A i D su prijepodne otišli u adrenalinski park, a mi smo tada imali slobodno vrijeme. Otišle smo na doručak i poslije njega do trgovine kako bismo kupile sladoled. Oko deset sati smo se zajedno uputili na plažu. More nije bilo najtoplije, ali mi smo uživali iako su neki stali na ježince. Razrednicima je bilo bitno koristimo li svi kremu za sunčanje. Animatori su nam dali na korištenje kajake i bilo je vrlo zanimljivo. Oko pet popodne, nakon što smo se odmorili, naša skupina B i C razrednog odjela otišla je u adrenalinski park. Tamo smo igrali poveći x i o. Zatim smo sjekiricama gađali metu. Ja sam dva puta uspjela pogoditi. Poslije toga smo gađali puškama mete. U tome sam bila uspješna. Streličarstvo je bilo vrlo zanimljivo. Tu sam samo jednom pogodila metu. Nakon toga smo igrali paintball. Sve u svemu adrenalinski park je bio vrlo zanimljiv. Te smo večeri imali ples. Igrali smo Uno i jeli sladoled. Treći smo dan, dopodne proveli u Trogiru s lokalnom turističkom voditeljicom. Kad smo se vratili, imali smo ručak, odmorili smo se te smo se uputili na plažu. Kasnije smo igrali odbojku i cageball. Meteorolozi su najavljivali kišu za taj dan, ali ona nije pala. Navečer smo imali ples i zabavljali smo se. Taj je dan brzo prošao i bile smo umorne, ali smo morale spremati kofere jer smo odlazile sljedećeg dana. U pakiranju kofera smo bile brze, a brzo smo i zaspale. Četvrtak ujutro smo imali doručak u resortu Medena. Bili smo tužni jer smo morali krenuti kućama. Pri povratku smo stali u Šibeniku i, s lokalnom turističkom voditeljicom, smo posjetili prekrasnu i poznatu katedralu . Bila sam oduševljena Šibenikom. Nakon obilaska grada otišli smo na ručak u blizini Šibenika i nakon toga smo krenuli kućama. Bio je dugačak put pred nama, mnogi su zaspali. Sve u svemu, kad bih mogla ponoviti ovo putovanje, učinila bih to. Ovaj će mi put zauvijek ostati u sjećanju po lijepim uspomenama i vremenu provedenom s prijateljima.

Fotografije

Projekti

e-Spomenica

ENERGETSKA OBNOVA

Vijesti vezane uz energetsku obnovu pogledajte u mapi "ENERGETSKA OBNOVA"

Koliko često pratiš vijesti i događanja na Web stranici škole?

Ispis statistike od 19. 3. 2014.

Osnovna škola Josipa Kozarca Slatina / Nikole Šubića Zrinskog 2, HR-33520 Slatina / www.os-jkozarca-slatina.skole.hr / ured@os-jkozarca-slatina.skole.hr