2015-11-12 14:37:36 TERENSKA NASTAVA 6. RAZREDA
Pored njih, u terensku nastavu su bili uključeni i predmeti HRVATSKI JEZIK i LIKOVNA KULTURA uz vodstvo predmetnih učiteljica IDE MILKOVIĆ I TATJANE LULIĆ-PRPIĆ. Dan je bio jesenski, sunčan i topao, prema tome, idealan za promatranje i sve oblike istraživanja životne zajednice šume. Sukladno planu i programu predmeta priroda, u izvornoj stvarnosti smo se upoznali sa šumskim staništem opisujući sve boje, mirise i zvukove koje su zabilježila naša osjetila. Uz stanište, proučili smo ,uz praktični rad mjerenja, životne uvjete neophodne za preživljavanje svih stanovnika šume. U trećem dijelu, razradili smo slojevitost šume uz uočavanje biljaka i životinja prizemnog sloja, sloja grmlja i sloja drveća u šumi Stublovac. Svaki razredni odjel je imao određene zadatke. Gospođa Nataša Rap je učenicima približila šumu s aspekta šumarstva razmatrajući najvažnije vrste listopadnog drveća u našem kraju, prateći njihov rast i razvitak korištenjem dendrometrijskih metoda i tehnika, utvrđujući načine eksploatacije, navodeći uloge koju ima Šumarija u očuvanju, unapređenju i planskom gospodarenju šumskim fondom, te analizirajući odnos čovjeka prema šumskom bogatstvu u cjelini. (Što danas najviše ugrožava šume u Hrvatskoj?) U hrvatskom jeziku smo dopustili da nam se šuma pjesnički uvuče pod kožu, a rezultat te savršene simbioze čovjeka i prostora je naš šumski haiku ilustriran prizorima šumske svakodnevice. Likovna kultura se opredijelila za tzv. "CSI" viđenje šume jer smo svakom drvetu uzimali otiske uzduž i poprijeko njegove kore. S ponosom smo zaključili da šuma nije kriva ni za što, a dobili smo krasna umjetnička djela prirode. Sve što smo radili i u čemu smo uživali, sjedinili smo u panou kojeg smo izradili i izložili 6. studenog u holu škole. UČENICI 6. RAZREDA I VODITELJICA BRANKICA SAFIN |
Osnovna škola Josipa Kozarca Slatina |