Osnovna škola Josipa Kozarca Slatina

STAZAMA UŽEG ZAVIČAJA - SLATINA – GRADINA – BUDAKOVAC – SUHOPOLJE: IZVANUČIONIČKA NASTAVA UČENIKA 1.a i b RAZREDNOG ODJELA

Autor: Marko Brijačak, 12. 6. 2017.

Učenici 1.a i b razrednog odjela zajedno s svojim učiteljicama Katom Huber i Gordanom Kovač organizirali su 2. lipnja 2017. god. izvanučioničku nastavu pod nazivom “Stazama užeg zavičaja”.

Cilj navedene aktivnosti bio je:

- Upoznati uži zavičaj Virovitičko-podravske županije.

- Učiti u neposrednoj okolini integracijom i korelacijom nastavnih programa.

- Učiti otkrivanjem u životnoj stvarnosti u kojoj se susreću s prirodnom i kulturnom okolinom i ljudima koji u njoj žive i koji su utjecali na okolinu.

Izvanučionička nastava organizirana je u suradnji s Putničkom agencijom “Čazmatrans”.

Punih ruksaka i željni avanture prvašići kreću u upoznavanje svog užeg zavičaja Virovitičko -podravske županije. Podravskom magistralom prolazimo kroz Suhopolje, nastavljamo put Gradine gdje se zaustavljamo u dvorištu Osnovne škole „Gradina”. U školskom dvorištu nailazimo na zaostale bunkere iz II. svjetskog rata.

Zavojitim puteljcima spuštamo se do mjesta ukazanja Majke Božje i Crkve sv. Ilije. Razgledavamo križni put s postajama,  mjesto molitve i zavjeta Majci Božjoj.

Put nastavljamo do sela Budakovca gdje posjećujemo seosko dvorište obitelji Davora Boce, a potom rijeku Dravu. Odmaramo se u debeloj hladovini  uz brvnaru, dok pored nas teče hirovita rijeka Drava. Vraćamo se u selo i posjećujemo obitelj Danice Barnaki koja se bavi pletenjem trske. Igramo se uz vodu, pecamo i puštamo papirnate brodove.

Sretni i zadovoljni odlazimo na svoje treće odredište mjesto Suhopolje, smješteno uz Podravsku magistralu pod pitomim sjevernim obroncima Bilogore.

Srdačno dočekani od promotorice „Školske knjige” Natalije Kožić-Lukačević, posjećujemo Crkvu sv. Terezije Avilske koju je sagradio grof Ivan Janković, a potom razgledavamo sarkofage grofovske obitelji. Nakon obilaska crkve promotorica „Školske knjige” vodi nas u razgled knjižnice gdje su volonterki Udruge “KReativa, EDukativa, Aktiva Kreda” pripremile za djecu mini kviz o povijesti Suhopolja i  igru pod nazivom “Potraga za grofovim blagom”, čiji je sponzor “Školska knjiga”.

Pronalazimo „grofovo blago” na nogometnom stadionu uz zajedničko druženje, igru i fotografiranje. Umorni i izgladnjeli odlazimo u restoran “Park” na ručak i sladoled. Raspjevani, veseli, prepuni dojmova i fotografija vraćamo se kući u Slatinu.

Zahvaljujemo se domaćinu u Suhopolju, Nataliji Kožić-Lukačević i nakladnoj kući “Školska knjiga”, Putničkoj agenciji “Čazmatrans” i vozaču autobusa “Mišiki”, obitelji Davora Boce i obitelji Danice Barnaki.

Ovo putovanje završavam stihovima suhopoljske himne koja kaže:

“Na granici ravne Slavonije, jedno mjesto najljepše se krije…

tu su ljudi uvijek vedra lica, bio seljak, doktor ili skitnica…

Prijatelje tu su mnogi stekli: “Raj na zemlji – što bi ljudi rekli!”

Učiteljice prvog razreda:

Projekti

e-Spomenica

ENERGETSKA OBNOVA

Vijesti vezane uz energetsku obnovu pogledajte u mapi "ENERGETSKA OBNOVA"

Koliko često pratiš vijesti i događanja na Web stranici škole?

Ispis statistike od 19. 3. 2014.

Osnovna škola Josipa Kozarca Slatina / Nikole Šubića Zrinskog 2, HR-33520 Slatina / www.os-jkozarca-slatina.skole.hr / ured@os-jkozarca-slatina.skole.hr